mandag den 29. august 2011

At skrive

Jeg har altid tegnet og malet meget...men jeg har desværre ikke rigtig tiden og overskuddet til at gøre det ordentligt...men jeg skriver engang imellem...det tager ikke så lang tid, og det kommer lissom af sig selv..:

Til Olivers barnedåb skrev jeg en lille ting til ham, og nu deler jeg den lige her...har også skrevet en lille ting til Emilie, den lægger jeg også ind...


Til Oliver

Et  barn bliver født i kærlighed
Og elskes  af livet og verden omkring
Englene smiler og kigger herned
Og sender et lys til en samling.

En samling af lys får du gennem din færd
Og ubetinget kærlighed i livet 
En særlig varme og glæde især
Det får du fra os, den er givet.

En plads uanset hvor du lever og bor
Den har du - du lille i hjertet hos os
uanset hvor i livet du lever og bor
Så er vi der med og på trods

Vi følger dig spændt hvor i livet du er
Og glæder os over dit liv og din verden
Hvis alting går opad du lille – du ser
Vi  finder dit lys og guider dig gennem din færden

Tillykke med dagen og dåben især
Tillykke med navnet og livet
Tillykke til verden fordi du er her
Tillykke fordi du blev givet….





2 kommentarer:

  1. Ja nu har jeg jo lige siddet og skrevet at du havde skrevet så flotte ord til Emilie ;) - men ja det gjorde du jo også til Oliver. Bliver helt rørt over at læse sådan noget, altså!

    SvarSlet
  2. Jamen ja....Dine unger er jo mine unger....sådan da...og jeg elsker dem lige så højt som mine egne...:O)

    SvarSlet