onsdag den 10. august 2011

Jeg har fri i dag

Og jeg har fri i morgen....nåååååh det er dejligt......
Tænker lidt, at det drejer sig om feriekuller...at jeg ikke kan få nok af at tulle rundt og ikke har ansvaret for noget andet end familien og Rosa...
Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg ikke gider gå hjemme altid...men måske er jeg bare kommet dertil, hvor et skift kunne hjælpe på energien...Tiden er bare ikke til det...hvad skulle man i så fald skifte til?? Og hvor??
Jeg må erkende, at mine stakkels arme ikke kan holde til mit nuværende job ret meget længere...Venstre arm er nogenlunde ok efter min arbejdsskade, og jeg har egentlig ikke ondt i den...med mindre jeg forsøger noget så tåbeligt, som at løfte den op over hovedet....tage tøj af, klø mig på ryggen eller lukke min bh....Højre arm er værre...den kan stort set ikke noget fornuftigt......Den har jo så også skullet klare "verden" da min venstre var værst...fysioterapi siger den kloge...been there, done that...Ingen forskel...Bortset fra, at jeg får endnu mere ondt mens det står på...what to do then...
Tror bare jeg afventer begvenhedernes gang....af og til sker tingene af sig selv, og pludselig står man med en løsning..
Hvad har jeg så foreløbigt brugt min fridag på...ud over at tænke over fremtiden, og komme til det resultat, at den kommer af sig selv...
Jeg har vasket tøj har jeg....og tømt og fyldt opvaskemaskinen...leget med min hund...av...den har SKARPE tænder...ledt efter papirer til min mand - fundet dem...og, så har jeg smidt et link på dansk Folkepartis fanside på facebook, med et ønske om en forklaring på nyheden om et " broderskab" inden for deres rækker, som mener vold mod anderledes udseende danskere er et middel i demokratiet...Jeg er meget spændt på, om nogen derinde ønsker at forsøge at forklare...Endnu har ingen taget bladet fra munden, og hvis INGEN ønsker at give en fornuftig forklaring, kan man vel konkludere at sandheden er ilde hørt, og at mange df'ere lukker øjnene for den modbydelige retorik, den bagvedliggende politik og den småperfide racistiske holdning til store befolkningsgrupper i Dk...Nu ser vi, hvad det ender med...
Lige nu, sidder jeg endnu engang og NYDER, at jeg holder fri...glæder mig over, at min bil får nye sko i eftermiddag, og at jeg ikke behøver køre forsigtigt i regnvejr fordi mønstret er temmelig langt nede....håber min kære mand og hans mekanikerven samtidig lige kigger på bremserne....den bremser godt nok....ingen problem der, men den hopper gevaldigt i forsøget...Måske er det osse bare pgra slidte dæk, nu må vi se...
Resten af dagen er ikke planlagt....hvis nu vejret ville arte sig, så vil jeg udenfor og læse...men lige nu animerer det ikke til udendørsaktiviteter...øv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar